Politiek incorrecte marketing-tips
Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.
"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"
"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"
Aartjan van Erkel
Copywriter · Bestseller-auteur
Politiek incorrecte sales en marketing
Lezers zeggen:
"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."
Karel van Zanten
"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."
Sandra Hoekman
"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."
Marc Sijtstra
"Deze mail is echt GENIUS."
Digna Brand
"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."
Jasmijn de Wit
"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"
Dries van Hooydonk
"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."
Ninke van der Leck
"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."
Jules Koekkoek
"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."
Hanneke de Wit
"Ik word blij van deze andere manier van marketing."
Peter Clausman
"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."
Nadie Haarsma
"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"
Jacques Mentrop
"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."
Bart van der Bom
"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"
Freke Schoemaker
"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"
Jasmijn
Gisteren schreef ik ‘Doe even een reply’tje’ aan de ontvangers van mijn dagelijkse e-mail. Om te vragen wat ze vinden van die mails.
Ik zal je laten zien wat voor reply’tjes ik kreeg.
Want we hebben de meest opvallende reacties op een pagina gezet.
Ik heb de reply’s met ontzettend veel plezier gelezen.
Mijn hartsjie sprong open, zouden ze zeggen in Utrecht. Bij een paar mailtjes kreeg ik serieus een brokje in mijn keel.
En ik heb een paar keer keihard gelachen.
Elke dag een marketingmail sturen vinden veel bedrijven compleet onverantwoord.
Moet je nóóit doen. Dan regent het afmeldingen. We gaan onze klanten niet spammen!
Ze weten het heel zeker.
Dat komt doordat hun marketingmails meestal verkoopfolders zijn. Flitsende kleuren en foto’s en aanbiedingen.
Die moet je als klant niet iedere dag in je postbakkie krijgen nee.
Maar heel weinig bedrijven realiseren zich dat marketing ook anders kan.
Op een manier waardoor klanten je leren kennen, leuk gaan vinden en vertrouwen.
Heel selectief wel. Want sommige mensen die jou beter leren kennen merken opeens dat ze jou hélemaal niks vinden. Daar is die afmeldlink in elke e-mail voor.
Doedoei. Dat zouden toch nooit betalende klanten geworden zijn.
Voor mij als marketeer zijn de afgelopen 5 weken van dagelijkse mailen superleerzaam geweest.
Ik heb er zo veel van geleerd dat ik het op de een of andere manier NU kwijt moet.
Eertt wilde ik mijn learnings voor jullie in een e-bookje zetten, maar ik bedacht dat een video sneller is.
Die ga ik vanmiddag opnemen, hij heet Epic E-mails. Stuur ik volgende week naar de abonnees op mijn dagelijkse e-mail.
O ja, wat jullie van deze dagelijkse marketingmail vinden, heb ik op een pagina gezet. Niet alle reacties, maar een aantal.
Op de pagina staat ook een aanmeldknop. Dan kun jij je ook even aanmelden als je wilt.
Dit is de link naar de pagina: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/elke-dag-gratis-marketingidee-aartjan-van-erkel/
Aartjan
PS
Volgende week donderdag geef ik trouwens de gratis training Snel Scoren – 8 idioot simpele manieren om van bezoekers klanten te maken. Dieis op donderdag 22 november. Dit is de aanmeldlink: https://attendee.gotowebinar.com/register/6987316524952360961
Politiek incorrecte marketing-tips
Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.
"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"
"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"
Meer politiek incorrecte marketing-tips:
Gratis meegraaien
Boeken
- Nummer 1 (Bestverkochte managementboek van 2022)
- Maak ze gek! (Bestverkochte managementboek van 2016)
- Verleiden op internet (13.000x verkocht)
Gastspreker
Membership
Online trainingen voor ondernemers
Connecten met Aartjan
Podcast
© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - info@schrijvenvoorinternet.nl