Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

They lose their shidt

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

In mijn inbox krijg ik vaak verrassende antwoorden op de mails die ik dagelijks stuur.

Een greep: dit zijn 3 reacties die ik kreeg toen ik laatst een mail stuurde met de titel:

Henk is dood.

De mail ging over het overlijden van mijn kantoorkikker, die al jaren buiten onder mijn raam in een blubbergootje leefde.

Iemand schreef geschrokken:

“Echt niet leuk. Mijn vader heet Henk en heeft een hartkwaal. Ik kreeg een uur geleden nog een mail van hem. Vertel me niet dat mijn vader dood is om mijn aandacht te krijgen voor je schrijfsels. Dat is beneden jou.”

Iemand anders antwoordde op dezelfde mail, waarin het woord ‘goddomme’ voorkwam:

“Ha Arjan, wil je aub niet meer vloeken in je nieuwsbrieven?”

Ik heb geantwoord of hij goddomme voortaan mijn naam goed wil schrijven.

Een andere reactie ging helemaal de andere kant op:

“Ik was echt ontroerd door dit verhaal… Gek dat dierenleed soms meer ontroert dan mensenleed.”

Als je van plan bent om de nummer 1 in je markt te worden en vaak van je te laten horen, dan kun je heftige reacties verwachten. Deze 3 voorbeelden zijn nog heel mild. Ik krijg regelmatig juichende, maar ook hysterische of schuimbekkende reacties.

Jij bent een intelligente volwassene en je snapt ook wel dat je briesende reacties niet persoonlijk moet opvatten. Daar gaat deze mail niet over. Ik ga je dus niet over je bol aaien en fluisteren dat het alleen maar iets zegt over hen en niks over jou.

Nee, waar ik het over wil hebben is manieren om klanten te krijgen op het moment dat mensen op internet met modder gooien of jou trollen. Want er is niks dat jouw beste klanten zo mobiliseert als agressieve reacties van buitenstaanders die er niks van snappen.

Als ik hysterische heksen, borstbeukende bokito’s of woke watjes achter me aan krijg, dan heeft mijn team achter de schermen de grootste lol en wrijf ik in mijn handen. Want ik gebruik de emotie waar zij mee smijten om waardevolle klanten uit te nodigen om de volgende stap te zetten.

Er zijn namelijk formules om te profiteren van moddergooiers en trollen, en mijn aanpak om knisperende omzet te maken als het internet des duivels is deel ik deze maand met de Members van Het Lab.

Als je groot genoeg bent om je ego erbuiten te laten en de kansen te zien als mensen het op internet keihard met je oneens zijn, beledigd reageren of jou aanvallen, dan vind je in de nieuwe masterclass de formules om nieuwe klanten te krijgen op een moment dat veel andere ondernemers spinnijdig aan het kissebissen zijn op social media of bevend onder hun fleecedekentje kruipen en hopen dat iedereen ze weer lief vindt.

Het enige wat je hoeft te doen om de formules in de bus te krijgen, is zorgen dat je maandag Member bent van Het Lab. Dat regel je via deze link: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/membership-het-lab

Spreek je snel,

Aartjan van Erkel

P.S.

In de masterclass lees je ongecensureerd 2 langere berichten die ik kreeg van lezers die compleet uit hun kokosnoot gaan omdat ik het gore lef had om ergens een stevige mening over te hebben. Enjoy 😉

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - info@schrijvenvoorinternet.nl

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken:

 

 

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen